ຂໍ້ມູນກຽວກັບຂະແໜງ E-Learning

1. ພາລະບົດບາດ ແລະ ໜ້າທີ່ລວມ ຂອງຂະແໜງ.

1.1     ພາລະບົດບາດ ຂອງຂະແໜງພັດທະນາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງການຮຽນ-ການສອນແບບເອເລັກໂຕຣນິກ

         ຂະແໜງພັດທະນາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງການຮຽນ-ການສອນແບບເອເລັກໂຕຣນິກມີພາລະບົດບາດຄົ້ນຄວ້າວາງແຜນຍຸດທະສາດກ່ຽວກັບການສ້າງແລະການພັດທະນາລະບົບໄອຊີທີສຳລັບພັດທະນາແລະ ຄຸ້ມຄອງການຮຽນ-ການສອນແບບເອເລັກໂຕຣນິກແລະຄົ້ນຄວ້າ, ອອກແບບ, ພັດທະນາ,  ບໍລິ ຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ບໍລິການລະບົບໄອຊີທີສຳລັບການຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນ, ການຝຶກອົບຮົມ, ການປະຊຸມ ແລະ ການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈຜ່ານລະບົບເຄືອຄ່າຍ. 

1.2     ໜ້າທີ່ລວມ ຂອງຂະແໜງພັດທະນາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງການຮຽນ-ການສອນແບບເອເລັກໂຕຣນິກ

  1. ຊີ້ນໍາ-ນຳພາຮອບດ້ານໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດພາລະບົດບາດ ແລະ ໜ້າທີ່ຂອງຂະແໜງທີ່ໄດ້ລະບຸໄວ້ໃນ ມາດຕາ 06 ແລະ 07 ຂອງໝວດທີ III;
  2. ເປັນຫົວໜ້າກອງເລຂາ, ເປັນເສນາທິການ ແລະ ເປັນໃຈກາງໃຫ້ແກ່ຜູ້ອຳນວຍການສູນໃນການປະສານສົມທົບກັບທຸກໆພາກສ່ວນທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດໃນການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ບໍລິການວຽກງານຂອງສູນຕາມພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່, ຂອບເຂດສິດ ແລະ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຜູ້ອຳ ນວຍການສູນ;
  3. ເປັນຫົວໜ້າກອງເລຂາ, ເປັນເສນາທິການ ແລະ ເປັນໃຈກາງໃຫ້ແກ່ຜູ້ອຳນວຍການສູນໃນການປະສານສົມທົບກັບຂະແໜງຕ່າງໆໃນສູນ ແລະ ສູນຕ່າງໆຢູ່ແຂວງໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຂອງສູນຕາມພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່ ແລະ ຂອບເຂດສິດ ແລະ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຜູ້ອໍານວຍການສູນຢ່າງເຂັ້ມງວດໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ;
  4. ເປັນຫົວໜ້າກອງເລຂາ ແລະ ເປັນເສນາທິການໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຄົ້ນຄວ້າສັງລວມທຸກວຽກຂອງສູນ;
  5. ລົງເລິກຄົ້ນຄວ້າວາງແຜນໄລຍະສັ້ນ ແລະ ໄລຍະຍາວກ່ຽວກັບການສ້າງ ແລະການພັດທະນາລະບົບໄອຊີທີສຳລັບການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງຂະແໜງການສຶກສາແບບເອເລັກໂຕຣນິກເພື່ອເຊື່ອມຕໍ່ເຂົ້າກັບລະບົບຖານຂໍ້ມູນ ແລະ ເວບໄຊຂອງລັດຖະບານ ແລະ ສາກົນ. ເປັນກອງເລຂາໃນການຄົ້ນຄ້ວານະໂຍບາຍ ແລະ ແຜນຍຸດທະສາດ;
  6.  ຄົ້ນຄວ້າ, ຮ່າງ ແລະ ສັງລວມແຜນງົບປະມານປະຈຳປີ;
  7.  ສະຫລຸບສັງລວມການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນປະຈຳອາທິດ, ປະຈຳເດືອນ, ປະຈຳປີ ຂອງຂະແໜງ;
  8.  ຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ປະເມີນຜົນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງພະນັກງານພາຍໃນຂະແໜງ;
  9. ບໍລິການລະບົບໄອຊີທີທັງໝົດ, ໂດຍສະເພາະ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບ:

    1) ການນຳໃຊ້ ແລະການເຂົ້າເຖິງ;

    2) ລະບຽບກ່ຽວກັບການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການບໍລິການ ແລະການນຳໃຊ້ລະບົບຖານຂໍ້ມູນລະບົບອີແມວ ແລະ ເວບໄຊຂອງ    ຂະແໜງການສຶກສາ;
    3) ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສ້າງນິຕິກຳກ່ຽວກັບການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການນຳໃຊ້, ການເຂົ້າເຖິງ ແລະ ການປັບປຸງໂປຣແກຣມ ແລະ ລະບົບຖານຂໍ້ມູນສຳລັບການຮຽນ-ການສອນ;
    4)ເປັນກອງເລຂາ ແລະ ເສນາທິການລົງເລິກຄົ້ນຄວ້າ, ອອກແບບ, ພັດທະນາ, ປັບປຸງ, ຕິດຕັ້ງ ແລະ ແກ້ໄຂໂປຣແກຣມບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການຮຽນ-ການສອນແບບເອ ເລັກໂຕຣນິກທີ່ເໝາະສົມສຳລັບ ສປປ ລາວ ທີ່ສາມາດນຳໃຊ້ເປັນເຄື່ອງມືໃນການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງລະບົບການຮຽນ (Learning Management System=LMS) ແລະ ບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງລະບົບຫຼັກສູດການຮຽນ(Learning Course Management System=LCMS) ເຊິ່ງຈະຕ້ອງ ສາມາດປະຕິບັດງານດັ່ງລຸ່ມນີ້ໄດ້:
  1. .ເປັນການຄຸ້ມຄອງແບບໂອໂຕມາຕິກຢູ່ສູນກາງ;
  2. .ສາມາດໃຫ້ການບໍລິການ ແລະ ໃຫ້ຄຳແນະນຳຕົນເອງໄດ້;
  3. .ສັງລວມ ແລະ ສົ່ງຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ເນື້ອໃນການສຶກສາໄດ້ຢ່າງວ່ອງໄວ;
  4. .ສາມາດສັງລວມການຮຽນ-ການສອນຜ່ານ Web-Based Platform;
  5. .ສາມາດເຂົ້າເຖິງ ແລະ ເປີດຢູ່ສະຖານທີ່ໃດກໍໄດ້;
  6. .ຜູ້ຮຽນ-ຜູ້ສອນສາມາດພັດທະນາເນື້ອໃນດ້ວຍຕົນເອງ ແລະ ສາມາດນຳຄວາມຮູ້ມາໃຊ້ຄືນໄດ້;
  7. .ຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນ, ການປະຊຸມ ແລະ ການສົນທະນາຜ່ານລະບົບວີດີໂອຄອນເຟແລນ, ຟໍຣັມ ແລະ ຜ່ານຈົດໝາຍເອເລັກໂຕຣນິກ ແລະອື່ນໆ;

                                    ໜ້າທີ່ຂອງ LMS:

  1. .ລະບົບການຮັບ, ການລົງທະບຽນ ແລະ ການຄຸ້ມຄອງນັກສຶກສາ;
  2. .ລະບົບການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງຂໍ້ມູນຂອງນັກສຶກສາ;
  3. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງຫ້ອງຮຽນ;
  4. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການຈົບ, ໃບປະກາດ ແລະ ອາດີດນັກສຶກສາ;
  5. .ລະບົບການສົ່ງຫຼັກສູດ ແລະ ເນື້ອໃນຫຼັກສູດ;
  6. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການເຂົ້າເຖິງ ແລະ ການ Download ເນື້ອໃນຫຼັກສູດ;
  7. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການສົ່ງວຽກບ້ານ;
  8. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການສົນທະນາຜ່ານ ຟໍຣັມ;
  9. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການສົ່ງຂໍ້ຄວາມ;
  10. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການຕາຕະລາງອອນລາຍ;
  11. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການຂ່າວ ແລະ ແຈ້ງການ;
  12. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການສອບເສັງອອນລາຍ;
  13. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງຕາຕະລາງຕະລາງການຮຽນ-ການສອນ;
  14. .ບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງການສອບເສັງ;
  15. .ບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງຄະແນນສອບເສັງ;
  16. .ບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງການບັນທຶກການຮຽນ-ການສອນ;
  17. .Courseware Authoring;
  18. .ການລາຍງານ;
  19. LCMS:
  20. Template-Driven;
  21. ການຂຽນ ແລະ ການພັດທະນາເນື້ອໃນດີຈີຕອນ;
  22. ການເຂົ້າລະຫັດ ແລະ ການນຳໃຊ້ເນື້ອໃນຄືນ;
  23. ການພິມເນື້ອໃນ;
  24.  ລະບົບການບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງຖານຂໍ້ມູນດ້ານການສຶກສາ: ໂຄງສ້າງ ແລະ ໂຄງປະກອບຂອງເນື້ອໃນການຮຽນ-ການສອນ;
  25. ລະບົບການບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການເນື້ອໃນດີຈີຕອນຜ່ານເວບ: Wiki;
  26. . ບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງຄັງຂໍ້ສອບ;
  27. Workflow Integration;
  28. Automated Interface with LMS;
  29. ການຮຽນທາງໄກ:
  1. Video conference System;
  2. Blog;
  3. Forum;
  4. Instant Messages Management;

  5. Course on Demand Management;

  6. TV, CD/DVD/VCD stations;

  7. Radio Station;          
  8. ພັດທະນາຂໍ້ມູນຂ່າວສານການສຶກສາ(Digital Educational Resource):
  1.  ສ້າງປື້ມຄູ່ມືການການຝຶກອົບຮົມ;
  2.  ການຈັດຕັ້ງ, ການວາງແຜນ ແລະ ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການຝຶກອົບຮົມ;
  3. ບໍລິການວິຊາການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ;
  4. ວາງແຜນການພັດທະນາພະນັກງານທີ່ຢູ່ໃນການຄຸ້ມຄອງຂອງຂະແໜງ;
  5. ກວດກາ ຕິດຕາມ ປະເມີນຜົນ ແລະ ສະຫຼຸບ ລາຍງານ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນດາກິດຈະກຳຕ່າງໆຂອງຂະແໜງໃຫ້ຄະນະນຳຂອງສູນ;
  6.  ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຕາມການມອບໝາຍຂອງຜູ້ອຳນວຍການສູນ.

ໝວດ ທີ IV

ພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່ສະເພາະ ແລະ ຂອບເຂດສິດຂອງພະນັກງານໃນຂະແໜງ

ມາດຕາ 10:      ພາລະບົດບາດຂອງພະນັກງານໃນຂະແໜງ

            ພະນັກງານໃນຂະແໜງແມ່ນກອງເສນາທິການ ແລະ ເປັນຜູ້ຊ່ວຍຫົວໜ້າຂະແໜງຈັດຕັ້ງປະຕິບັດພາລະບົດບາດ ແລະ ໜ້າທີ່ລວມຂອງຂະແໜງ ແລະ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າຂະແໜງຢ່າງ

 ເຂັ້ມງວດໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ.

ມາດຕາ 14:      ໜ້າທີ່ສະເພາະຂອງພະນັກງານໃນຂະແໜພັດທະນາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງລະບົບການຮຽນ-ການສອນແບບເອເລັກໂຕຣນິກ:  
14.1ນາງ ສາລິພອນ ອຸດທະຈັກ ຫົວໜ້າຂະແໜງ

  1. ຊີ້ນໍາ-ນຳພາຮອບດ້ານໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດພາລະບົດບາດ ແລະ ໜ້າທີ່ຂອງຂະແໜງທີ່ໄດ້ລະບຸໄວ້ໃນ ມາດຕາ 06 ແລະ 07 ຂອງໝວດທີ III;
  2.  ເປັນຫົວໜ້າກອງເລຂາ, ເປັນເສນາທິການ ແລະ ເປັນໃຈກາງໃຫ້ແກ່ຜູ້ອຳນວຍການສູນໃນການປະສານສົມທົບກັບທຸກໆພາກສ່ວນທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດໃນການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ບໍລິການວຽກງານຂອງສູນຕາມພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່, ຂອບເຂດສິດ ແລະ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຜູ້ອຳ ນວຍການສູນ;
  3.  ເປັນຫົວໜ້າກອງເລຂາ, ເປັນເສນາທິການ ແລະ ເປັນໃຈກາງໃຫ້ແກ່ຜູ້ອຳນວຍການສູນໃນການປະສານສົມທົບກັບຂະແໜງຕ່າງໆໃນສູນ ແລະ ສູນຕ່າງໆຢູ່ແຂວງໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຂອງສູນຕາມພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່ ແລະ ຂອບເຂດສິດ ແລະ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຜູ້ອໍານວຍການສູນຢ່າງເຂັ້ມງວດໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ;
  4.  ເປັນຫົວໜ້າກອງເລຂາ ແລະ ເປັນເສນາທິການໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຄົ້ນຄວ້າສັງລວມທຸກວຽກຂອງສູນ;
  5. ລົງເລິກຄົ້ນຄວ້າວາງແຜນໄລຍະສັ້ນ ແລະ ໄລຍະຍາວກ່ຽວກັບການສ້າງ ແລະການພັດທະນາລະບົບໄອຊີທີສຳລັບການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງຂະແໜງການສຶກສາແບບເອເລັກໂຕຣນິກເພື່ອເຊື່ອມຕໍ່ເຂົ້າກັບລະບົບຖານຂໍ້ມູນ ແລະ ເວບໄຊຂອງລັດຖະບານ ແລະ ສາກົນ:

    1).  ເປັນກອງເລຂາໃນການຄົ້ນຄ້ວານະໂຍບາຍ ແລະ ແຜນຍຸດທະສາດ;
    2).  ຄົ້ນຄວ້າ, ຮ່າງ ແລະ ສັງລວມແຜນງົບປະມານປະຈຳປີ;
    3).  ສະຫລຸບສັງລວມການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນປະຈຳອາທິດ, ປະຈຳເດືອນ, ປະຈຳປີ ຂອງຂະແໜງ;
  6.  ຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ປະເມີນຜົນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງພະນັກງານພາຍໃນຂະແໜງ; ບໍລິການລະບົບໄອຊີທີທັງໝົດ, ໂດຍສະເພາະ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບ:
    1). ການນຳໃຊ້ ແລະການເຂົ້າເຖິງ;
    2). ລະບຽບກ່ຽວກັບການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການບໍລິການ ແລະການນຳໃຊ້ລະບົບຖານຂໍ້ມູນລະບົບອີແມວ ແລະ ເວບໄຊຂອງຂະແໜງການສຶກສາ;
    3). ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສ້າງນິຕິກຳກ່ຽວກັບການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການນຳໃຊ້, ການເຂົ້າເຖິງ ແລະ ການປັບປຸງໂປຣແກຣມ ແລະ ລະບົບຖານຂໍ້ມູນສຳລັບການຮຽນ-ການສອນ;
    4). ເປັນກອງເລຂາ ແລະ ເສນາທິການລົງເລິກຄົ້ນຄວ້າ, ອອກແບບ, ພັດທະນາ, ປັບປຸງ, ຕິດຕັ້ງ  ແລະ ແກ້ໄຂໂປຣແກຣມບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການຮຽນ-ການສອນແບບເອເລັກໂຕຣນິກທີ່ເໝາະສົມສຳລັບ ສປປ ລາວ ທີ່ສາມາດນຳໃຊ້ເປັນເຄື່ອງມືໃນການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງລະບົບການຮຽນ (Learning Management System=LMS) ແລະ ບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງລະບົບຫຼັກສູດການຮຽນ(Learning Course Management System=LCMS) ເຊິ່ງຈະຕ້ອງສາມາດປະຕິບັດງານດັ່ງລຸ່ມນີ້ໄດ້:
  1. .ເປັນການຄຸ້ມຄອງແບບໂອໂຕມາຕິກຢູ່ສູນກາງ;
  2. .ສາມາດໃຫ້ການບໍລິການ ແລະ ໃຫ້ຄຳແນະນຳຕົນເອງໄດ້;
  3. .ສັງລວມ ແລະ ສົ່ງຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ເນື້ອໃນການສຶກສາໄດ້ຢ່າງວ່ອງໄວ;
  4. .ສາມາດສັງລວມການຮຽນ-ການສອນຜ່ານ Web-Based Platform;
  5. .ສາມາດເຂົ້າເຖິງ ແລະ ເປີດຢູ່ສະຖານທີ່ໃດກໍໄດ້;
  6. .ຜູ້ຮຽນ-ຜູ້ສອນສາມາດພັດທະນາເນື້ອໃນດ້ວຍຕົນເອງ ແລະ ສາມາດນຳຄວາມຮູ້ມາໃຊ້ຄືນໄດ້;
  7. .ຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນ, ການປະຊຸມ ແລະ ການສົນທະນາຜ່ານລະບົບວີດີໂອ

                  ຄອນເຟແລນ, ຟໍຣັມ ແລະ ຜ່ານຈົດໝາຍເອເລັກໂຕຣນິກ; ແລະອື່ນໆ;

                                    ໜ້າທີ່ຂອງ LMS:

  1. .ລະບົບການຮັບ, ການລົງທະບຽນ ແລະ ການຄຸ້ມຄອງນັກສຶກສາ;
  2. .ລະບົບການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງຂໍ້ມູນຂອງນັກສຶກສາ;
  3. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງຫ້ອງຮຽນ;
  4. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການຈົບ, ໃບປະກາດ ແລະ ອາດີດນັກສຶກສາ;
  5. .ລະບົບການສົ່ງຫຼັກສູດ ແລະ ເນື້ອໃນຫຼັກສູດ;
  6. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການເຂົ້າເຖິງ ແລະ ການ Download ເນື້ອໃນຫຼັກສູດ;
  7. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການສົ່ງວຽກບ້ານ;
  8. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການສົນທະນາຜ່ານ ຟໍຣັມ;
  9. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການສົ່ງຂໍ້ຄວາມ;
  10. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການຕາຕະລາງອອນລາຍ;
  11. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການຂ່າວ ແລະ ແຈ້ງການ;
  12. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການ ການສອບເສັງອອນລາຍ;
  13. .ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງຕາຕະລາງຕະລາງການຮຽນ-ການສອນ;
  14. .ບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງການສອບເສັງ;
  15. .ບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງຄະແນນສອບເສັງ;
  16. .ບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງການບັນທຶກການຮຽນ-ການສອນ;
  17. .Courseware Authoring;
  18. .ການລາຍງານ;
  19. LCMS:
    1. .Template-Driven;
    2. .ການຂຽນ ແລະ ການພັດທະນາເນື້ອໃນດີຈີຕອນ;
    3. .ການເຂົ້າລະຫັດ ແລະ ການນຳໃຊ້ເນື້ອໃນຄືນ;
    4. .ການພິມເນື້ອໃນ;
    5. . ລະບົບການບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງຖານຂໍ້ມູນດ້ານການສຶກສາ: ໂຄງສ້າງ ແລະ ໂຄງປະ

      ກອບຂອງເນື້ອໃນການຮຽນ-ການສອນ;

  1. . ລະບົບການບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການບໍລິການເນື້ອໃນດີຈີຕອນຜ່ານເວບ: Wiki;
  2. . ບໍລິຫານການຄຸ້ມຄອງຄັງຂໍ້ສອບ;
    1. .Workflow Integration;
    2. .Automated Interface with LMS;
  3. ການຮຽນທາງໄກ:
  1. Video conference System;
  2. Blog;
  3. Forum;
  4. Instant Messages Management;

  5. Course on Demand Management;

  6. TV, CD/DVD/VCD stations;

  7. Radio Station;  
  8. ພັດທະນາຂໍ້ມູນຂ່າວສານການສຶກສາ(Digital Educational Resource):
  1. . ສ້າງປື້ມຄູ່ມືການການຝຶກອົບຮົມ;
  2. . ການຈັດຕັ້ງ, ການວາງແຜນ ແລະ ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງການຝຶກອົບຮົມ;
    1. ບໍລິການວິຊາການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ;
    2. ວາງແຜນການພັດທະນາພະນັກງານທີ່ຢູ່ໃນການຄຸ້ມຄອງຂອງຂະແໜງ;
  3. ກວດກາ ຕິດຕາມ ປະເມີນຜົນ ແລະ ສະຫຼຸບ ລາຍງານ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນດາກິດຈະກຳຕ່າງໆຂອງຂະແໜງໃຫ້ຄະນະນຳຂອງສູນ;ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຕາມການມອບໝາຍຂອງຜູ້ອຳນວຍການສູນ.

14.2. ນາງ ແສງເພັດ ສີລັດຕະນະກຸນ ຮອງຫົວໜ້າຂະແໜງ:

  1. ເປັນກອງເລຂາ ແລະ ເປັນຜູ້ຊ່ວຍຫົວໜ້າຂະແໜງໃນການລົງເລິກປະຕິບັດວຽກແຕ່ຂໍ້ທີ 1.-9. ແລະ 13.-16 ໃຫ້ມີຜົນສຳເລັດຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນ

14.3ທ່ານ ສອນສະຫວັນ ພົມສຸວັນ ຕຳແໜ່ງວິຊາການ ຄຸ້ມຄອງລະບົບການຮຽນ-ການສອນ ແລະການປະຊຸມແບບເອເລັກໂຕຣນິກ ແລະ ການສຶກສາທາງໄກ:

  1. ເປັນຜູ້ຊ່ວຍຫົວໜ້າຂະແໜງໃນການລົງເລິກປະຕິບັດວຽກແຕ່ຂໍ້ທີ 8.-9. ໃຫ້ມີຜົນສຳເລັດຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນ;
  2. ລົງເລິກປະຕິບັດວຽກງານໃນຂໍ້ 11.;
  3. ເປັນຜູ້ຊ່ວຍຫົວໜ້າຂະແໜງໃນການຊີ້ນຳ ແລະ ຊ່ວຍພະນັກງານວິຊາການອື່ນໆລົງເລິກໃນການ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານໃນຂໍ້ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າຂະແໜງ.

14.4 ທ່ານ ບັນດິດ ອິນທະໂພທອງ ຕຳແໜ່ງ ວິຊາການ ຄຸ້ມຄອງ, ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສົ່ງເສີມການພັດທະນາເນື້ອໃນການຮຽນການສອນແບບເອເລັກໂຕຣນິກ:

14.5 ເປັນກອງເລຂາ ແລະ ເປັນຜູ້ຊ່ວຍຫົວໜ້າຂະແໜງໃນການລົງເລິກປະຕິບັດວຽກແຕ່ຂໍ້ທີ 1.-9. ແລະ 13.-16 ໃຫ້ມີຜົນສຳເລັດຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນ;

  1. ຜູ້ຊ່ວຍຫົວໜ້າຂະແໜງໃນການລົງເລິກປະຕິບັດວຽກແຕ່ຂໍ້ທີ 8.-9. ໃຫ້ມີຜົນສຳເລັດຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນ;
  2. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າຂະແໜງ.
  3. ແໜ່ງ ວິຊາການ ຄຸ້ມຄອງ, ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສົ່ງເສີມການພັດທະນາເນື້ອໃນການຮຽນການສອນແບບເອເລັກໂຕຣນິກ:
  4. ເປັນກອງເລຂາ ແລະ ເປັນຜູ້ຊ່ວຍຫົວໜ້າຂະແໜງໃນການລົງເລິກປະຕິບັດວຽກແຕ່ຂໍ້ທີ 1.-9. ແລະ 13.-16 ໃຫ້ມີຜົນສຳເລັດຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນ;
    1ຜູ້ຊ່ວຍຫົວໜ້າຂະແໜງໃນການລົງເລິກປະຕິບັດວຽກແຕ່ຂໍ້ທີ 8.-9. ໃຫ້ມີຜົນສຳເລັດຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນ;

           2. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຕາມການມອບໝາຍຂອງຫົວໜ້າຂະແໜງ.