ເລືອກພາສາທີ່ຕ້ອງການສະແດງຜົນ

MoES Facebook

Video

      ຢຸດຕິການກະທຳຄວາມຮຸນແຮງຕໍ່ແມ່ຍິງ

      

visit

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday2038
mod_vvisit_counterYesterday3055
mod_vvisit_counterThis week7636
mod_vvisit_counterLast week24692
mod_vvisit_counterThis month96391
mod_vvisit_counterLast month137026
mod_vvisit_counterAll days761055

We have: 35 guests, 6 bots online
Your IP: 54.162.54.155
 , 
Today: ພ. ພ. 30, 2017


ຂຽນໂດຍ ສາວບ້ານທົ່ງ   

ສສກ ຫາລືເງື່ອນໄຂ-ຕົວຊີ້ບອກ ແຜນສະໜອງງົບປະມານແກ່ຂະແໜງການສຶກສາຂອງຢູໂຣບ


   ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ (ສສກ) ແລະ ສະຫະພາບຢູໂຣບໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມປຶກສາຫາລືກ່ຽວ

   ກັບເງື່ອນໄຂ, ຕົວຊີ້ບອກສຳລັບແຜນງານການສະໜອງງົບປະມານສະໜັບສະໜູນໃຫ້ແກ່ຂະແໜງການ

   ສຶກສາຂອງສະຫະພາບຢູໂຣບ ໃນວັນທີ 16 ພຶດສະພາ ຜ່ານມາ


      ທີ່ໂຮງແຮມ ລາວພລາຊາ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂດຍພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ຮສ.ປອ ກອງສີ ແສງມະນີ ຮອງ

ລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ທ່ານ ແລວ ຟາເບີ ​ເອກ​ອັກຄະ​ລັດຖະທູດສະຫະພາບຢູໂຣບ ປະຈຳ ສປປ

ລາວ,ມີຜູ້ຕາງໜ້າຈາກກະຊວງແຜນການ ແລະ ການລົງທຶນ, ກະຊວງການເງິນ,ກະຊວງການຕ່າງປະເທດ ແລະ ຄູ່ຮ່ວມພັດທະນາ

ລວມທັງທີມງານຊ່ຽວຊານຈາກສະຫະພາບຢູໂຣບ,  ຜູ້ຕາງໜ້າຈາກບັນດາກົມວິຊາການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງພາຍໃນກະຊວງ ສສກ  ເຂົ້າ

ຮ່ວມ.


       ໂອກາດດັ່ງກ່າວ, ທ່ານ George Taylor ຊ່ຽວຊານຈາກສະຫະພາບຢູໂຣບ ໄດ້ສະເໜີກ່ຽວກັບຜົນການເຮັດວຽກຮ່ວມ

ກັບທີມງານຈາກກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ກະຊວງອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ລວມທັງຜົນການລົງເຮັດວຽກຮ່ວມກັບບັນ

ດາແຂວງ ແລະ ເມືອງຈຳນວນໜຶ່ງ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ສໍາລັບການເຮັດວຽກຮ່ວມກັບພາກສ່ວນຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ແມ່ນມີ 3 ເນື້ອໃນ ຄື:

ໃນຂອບເຂດຄວາມສະເໝີພາບໃນການເຂົ້າເຖິງການສຶກສາຂອບເຂດຄຸນະພາບ ແລະ ໃນເຂດການບໍລິຫານຄວາມອາດສາມາດ

ໃນນັ້ນໃນຂອບ ເຂດຄວາມສະເໝີພາບໃນການເຂົ້າເຖິງການສຶກສາ ສະເໜີໃຫ້ກະຊວງສຶກສາທິການ   ແລະ  ກິລາ ເນັ້ນໃສ່​ໃຫ້

ເມືອງເພີ່ມທະວີ ແລະສົ່ງເສີມການເຂົ້າໂຮງຮຽນຂອງເດັກນ້ອຍອາຍຸ  5 ປີ  ແລະ  ເມືອງຊ່ວຍເຫຼືອໂຮງຮຽນເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນການ

ປະລະການຮຽນໃນຂັ້ນຮຽນປ1  ແລະ ການຄ້າງຫ້ອງລວມຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ. ສ່ວນໃນຂອບເຂດຄຸນະພາບແມ່ນສະເໜີໃຫ້ກະ

ຊວວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາເນັ້ນໃສ່​ໃຫ້ເມືອງເພີ່ມອັດຕາການຮຽນຈົບຊັ້ນປະຖົມ, ແຂວງຊ່ວຍເຫຼືອເມືອງ ເພື່ອເພີ່ມອັດຕາ

ການຮຽນຈົບ ຫຼື ເພີ່ມອັດຕາການເຂົ້າຮຽນຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນຕົ້ນ ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ຕ້ອງສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງ

​ໃນ​ດ້ານຜົນການຮຽນຮູ້ຂອງນັກຮຽນແລະກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ຕ້ອງສະໜອງຊັບພະຍາກອນສໍາລັບໂຮງຮຽນ ເປັນ

ຕົ້ນແມ່ນຄູສອນ, ຄູສຶກສານິເທດ,  ອຸປະກອນການເຝິກອົບຮົມສໍາລັບການສອນຫ້ອງຄວບ ແລະ ເງິນບໍລິຫານໂຮງຮຽນສໍາລັບ

ໃນຂອບເຂດການບໍລິຫານ/ຄວາມອາດສາມາດ​ແມ່ນສະເໜີໃຫ້ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ເນັ້ນໃສ່​ໃຫ້ເມືອງແຂວງແລະ

ບັນດາກະຊວງ ຕ້ອງການສະໜອງ ແລະ  ການຈັດສັນ ຊັບພະຍາກອນເພີ່ມເຕີມໃຫ້ເປັນລະບົບ  ເພື່ອຕອບສະໜອງກັບຄວາມ

ຕ້ອງການ ແລະ ປັບປຸງລະບົບການວາງແຜນ,  ການຂຶ້ນແຜນງົບປະມານ, ສະໜັບສະໜູນ ແລະ ລາຍງານກ່ຽວກັບການຈັດຕັ້ງ

ປະຕິບັດແຜນໃຫ້ດີຂຶ້ນ ແລະ ເປັນລະບົບໂດຍສະເພາະຢູ່ເຂດຫ່າງໄກສອກຫຼີກ/ຊົນນະບົດ.


      ນອກຈາກນັ້ນ,  ທ່ານ George Taylor ຍັງໄດ້ສະເໜີໜ້າວຽກທີ່ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ກະຊວງທີ່ກ່ຽວ

ຂ້ອງເຮັດວຽກຮ່ວມກັັນ ປະກອບມີ ເລືອກ 4-6 ຕົວຊີ້ບອກ (ອາດເປັນຕົວເລກ ຫຼື ຂະບວນການ)ຕົກລົງກ່ຽວກັບກົນໄກເພື່ອສຸມ

ໃສ່ເມືອງແຂວງ, ກຳນົດຂໍ້ມູນປີຖານ  ແລະ ກຳນົດຄາດໝາຍ, ກຳນົດຄາດໝາຍຂອງຂະບວນການ, ຕົກລົງກ່ຽວກັບການໂອນເງິນ

ໃນແຕ່ລະປີ,ຕົກລົງກ່ຽວກັບຂະບວນການໃນການລາຍງານ ແລະ ຂະບວນການໃນການໂອນເງິນ/ຂະບວນການປ່ອຍເງິນແລະກົນ

ໄກ  ແລະ ການປຶກສາຫາລືໃນແຕ່ລະຂັ້ນຕອນ (ກັບບັນດາກະຊວງ, ຫະພາບຢູໂຣບ ແລະ ຄູ່ຮ່ວມພັດທະນາ).


         ສໍາລັບສະຫາພາບຢູໂຣບ ມີແຜນຈະໃຫ້ການຊ່ວຍເຫຼືອຂະແໜງການສຶກສາ ດ້ວຍຮູບແບບການສະ  ໜອງງົບປະມານສະ

ໜັບສະໜູນໃຫ້ແກ່ຂະແໜງການສຶກສາ(Sector Budget Support)ມູນຄ່າ 62.000.000 ຢູໂຣເຊິ່ງຈະໄດ້ເລີ່ມແຕ່ປີ2018

ຮອດປີ 2021 ເພື່ອສະໜັບສະໜູນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາການສຶກສາ ແລະ ກິລາ 5 ປີ(2016-2020)ຂອງລັດຖະ

ບານ ສປປ ລາວ ແລະ ເປົ້າໝາຍການພັດທະນາແບບຍືນຍົງ (SDGs)  ແລະ  ຍັງມີຈຸດປະສົງສະເພາະ ເພື່ອປັບປຸງການເຂົ້າເຖິງ

ການສຶກສາຢ່າງສະເໝີພາບ ແລະ ເທົ່າທຽມ, ປັບປຸງຄຸນະພາບການສຶກສາ ແລະ ປັບປຸງລະບົບການບໍລິຫານ ແລະ ຄຸ້ມຄອງການ

ສຶກສາ ເປັນຕົ້ນແມ່ນຮັບປະກັນການເຂົ້າເຖິງການສຶກສາຢ່າງເທົ່າທຽມ ແລະ ສືບຕໍ່ຮຽນຈົນຈົບການສຶກສາຂັ້ນພື້ນຖານ(ໂດຍເອົາ

ໃຈໃສ່ເດັກທີ່ດ້ອຍໂອກາດ)ປັບປຸງຄຸນະພາບ ແລະ ຄວາມສອດຄ່ອງຂອງການສຶກສາ ແລະ ປັບປຸງລະບົບການບໍລິຫານ ແລະ ຄຸ້ມ

ຄອງການສຶກສາ. ນອກຈາກນັ້ນ,ສະຫະພາບຢູໂຣບ ໄດ້ກຳນົດເງື່ອນໄຂ ແລະ  ຕົວຊີ້ບອກ  ສຳລັບແຜນງານສະໜັບສະໜູນງົບປະ

ມານໃຫ້ແກ່ຂະແໜງການ, ເຊິ່ງມີ 4 ເງື່ອນໄຂໃຫຍ່ ຄື: ມີຍຸດທະສາດໃນການພັດທະນາການສຶກສາ,  ມີສະເຖຍລະພາບທາງດ້ານ

ເສດຖະກິດມະຫາພາກ, ມີແຜນງານ ເພື່ອປະຕິຮູບ ຫຼື ປັບປຸງການຄຸ້ມຄອງການເງິນຂອງລັດ ແລະ ມີຄວາມໂປ່ງໃສທາງດ້ານງົບ

ປະມານ.